Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday 24 December 2009

Buatmu wahai sahabatku

sahabatku.....
sungguh indah waktu itu
kau dan aku bersatu
bersama sahabat yg lama ku tunggu
bermesra bermanja dan bergembira
walaupon hanya seketika

sahabatku....
masihkah kau ingat
kita bersama mengukir kenangan
kenangan yg tak mungkin kulupakan
kenangan yang cukup menghiburkan

sahabatku....
Maafkan diriku....
mungkin selama ini aku bukanlah sahabat yang baik.

sahabatku....
Maafkan diriku...
mungkin selama ini aku membuatmu rasa sedih tersisih.

sahabatku....
Maafkan diriku....
mungkin selama ini ada bicaraku yang pedih.

sahabatku......
Maafkan diriku.....
mungkin selama ini aku sering tidak memahami.

sahabatku.....
Maafkan diriku....
aku hanya hamba biasa…..
kerana kelemahanku itu sering aku
panjatkan doaku padamu
dikesempatan yang ada .
Moga Allah selalu menyayangimu
kerana siapa pun kamu……..
KAMU TETAP SAHABATKU ...........

No comments:

Post a Comment